четвер, 5 квітня 2012 р.

Тільдо-паспорт:)

Страшенно лінь мені сьогодні щось писати...))) Але Наталочка (Бумага-Марака) розробила нову чудову колекцію весняних чіпбордів - "Всі в сад" і всі, хто напише сьогодні! кілька слів в коментарях, мають шанс виграти новинку:) Не могла з вами не поділитись, бо чіпборди - моя нова любов:) Правда я поки що лише колекціоную їх))) але плани наполеонівські вже понапридумувала)))
А раз я вже тут пишу, то покажу яку обновку отримав мій паспорт. Мав він стареньку звичайну обкладинку, і ще б певно довго в ній носився, якби хазяйка не присіла на скрап))) 


Нещодавно я стала власницею чудового набору тільдо-паперу, і ось мій перший витвір з нього

Додала трішки блиску колібрику та метелику, краплинки - глоссі, і страшенно хотілось мені туди прапорець вліпити, досі не визначилась чи не псує він загальної картинки...
А такий зворот


А ще похвалюсь, яку класнючу пудру для гарячого тиснення придбала, така краса з нею виходить, мммм


Бажаю чудового весняного вечора!!!

12 коментарів:

  1. Повезло паспорту - гарна обнова!!! дуже красиво, видно що український паспорт...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Я чомусь боялась брати в руки папір цієї марки, а виявилось що з ним дуже легко творити))

      Видалити
  2. кльова обкладинка!!! цікаве рішення з поворотом обкладинки (що не вертикально, а горизонтально). Ще не бачила такого!!! Паспорту повезло!!!
    і вітаю з пудрою!!! ))) обновки це класно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Це все папір))) Вертикально гілочка не поміщалась, прийшлось повернути, бо дуже вже я саме її захотіла))) Трішки непрактично, адже інформація на сторінках паспорту вертикальна, але що робити?)))))

      Видалити
  3. ух ти, яка кльова пудра.. то чия і що за колір?

    а паспорт клаааасний) шеббі-шиковий))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Там на словах про "класнючу пудру" відкривається посилання, яку саме;) треба мені колір шрифта підібрати, щоб помітніше було))

      Видалити
  4. Іруся, обкладинка просто чудо!!! така весна буде завдли піднімати настрій )))
    а пура ця і дійсно класна )))

    ВідповістиВидалити
  5. Я вже теж давненько задумаюсь над створенням обкладинки для паспорта, але поки руки не дійшли)))) І пудра доречі дійсно дуже гарно виглядає.

    ВідповістиВидалити
  6. який класний паспорт вийшов. супер.

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь, паспорт просто надзвичайний. А той колібрик такий ммм... ну люблю я їх :-). Я так само мудрую над обкладинкою для свого паспорта, бо ту, що зробила першу її в мене сестра конфіскувала))) і ще одну для чоловіка маю зробити.
    А пудра яка класна!!! впевнена, що в живу відтиск ще гарніше виглядає.

    ВідповістиВидалити
  8. Клас! І вирізаний елемент підставила ж так - горошинка до горошинки! Гарно!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)