вівторок, 28 серпня 2012 р.

Медове літо

Привіт!:) Нещодавно мала чудову нагоду подизайнити для блоґу Зроби Сама у новому завданні 17. Жовті листівки!


Довго думати не прийшлось, адже давно захом'ячила різноманітні матеріали в цьому позитивному кольорі;))

Матеріали: основа - дизайнерський картон, папір Echo Park та Dear Lizzy, серветка (з колекції Tea Party) та цвяшки - DoveCraft, заокруглювач кутів EK Success, штамп Wild Rose Studio, чорнила Distress Ink Ranger, інше: матеріали для декору.


Дуже мені подобається ця фетрова бджілка з набору для дитячої творчості:) Певно вже 2 роки чекала свого зіркового часу (правда я тоді й не здогадувалась, що вона мені знадобиться)))


Запрошую приєднатись до цікавого завдання і поекспериментувати від душі! Адже золотисто-жовтим буває не тільки літо, а й осінь:)

12 коментарів:

  1. Вау! Це просто жовте щастя в тебе вийшло!!! Мені так подобається! Осінь жовта згодна, але в тебе не осіння жовтизна, в тебе сонячна літня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю:) Так, коли я її робила, зовсім не задумувалась про осінь)) лише про тепле, яскраве і солодке літо:)

      Видалити
  2. Листівка така яскрава,літня,мега позитивна:))). Дуже сподобалась!

    ВідповістиВидалити
  3. Така сонячна і медова листівочка вийшла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Ці медові соти в двох варіантах мене дійсно захопили:)

      Видалити
  4. Бачила твою роботу! ВОна фантастична, така ж тепла і сонячна як і ти! Настрій піднімає, як тільки на неї дивлюсь!

    ВідповістиВидалити
  5. Я в цю листівочку просто закохана!! Все так гарно, гармонійно, продумано! І надзвичайно позитивно! Молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лілю!! Насправді я дуже хотіла зробити особливу листівочку!:)

      Видалити
  6. я теж цю листівку роздивлялася в ЗС :) Так гарно все на ній здружилося - ніби в своєму початку усе було призначене саме для неї! І та терпляча бджілка теж ;)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)