понеділок, 13 травня 2013 р.

Сіре не завжди нудне;)

Христос Воскрес! Воістину Воскрес!
Бажаю всім нам навчитись любити так само милосердно та безумовно, як нас любить Бог:)
Христос Воскрес! Воистину Воскрес!
Желаю всем нам научиться любить так же милосердно и безусловно, как нас любит Бог:)

Я сьогодні з черговим етапом проекту Поєднання в Штампах з любов'ю. Цього разу у нас сірий колір - дуже цікавий, загадковий, непередбачуваний.
Сегодня я с очередным этапом проекта Сочетание в Штампах с любовью. На этот раз у нас серый цвет - очень интересный, загадочный, непредсказуемый.


Мені придумалась зіркова листівочка:) Використала папери Fancy Pants та ММЕ, чудовий штампик скрап-студії "З любов'ю", Гольцівські дістреси та цвяшки, а чипборд-зірочку покрила клеєм з глітером та посипала флоковою пудрою - подарунком Каті:)
Мне придумалась звездная открыточка:) Использовала бумагу Fancy Pants и ММЕ, классный штампик скрап-студии "С любовью", Хольцевские дистрессы и брадсы, а чипборд-звездочку покрыла клеем с глиттером и посыпала флоковой пудрой - подарком Кати:)


Ласкаво запрошую до участі у нашому завданні!
Приглашаю поучаствовать в нашем задании!


А я загляну в ТК "Просто Сделай" АРТ-класс №14 "Звездный"


Бажаю тижня, сповненого творчістю!:) / Желаю творческой недели!:)

10 коментарів:

  1. Вона така цікава, ця листівка, дійсно незвична
    а про зіроньку я чомусь подумала, що вона з фетру:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тішусь, що зацікавила тебе:) Дякую!:)

      Видалити
  2. Файно! У мене також є флок, але щось боюсь його застосовувати :)

    Твоя листівочка чудна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ооо, страх геть, екпериментам волю!))) Не дуже чемно той флок чіплявся, але тепер я маю липку пудру від Рейнджер, обіцяють що тримає все, буду пробувати далі:)
      Дуже дякую, Марусю!:)

      Видалити
  3. Ця листівка така особлива! Сірий колір такий трохи понурий (його наприклад ніколи не використовували в іконописі), а ти його зробила мрійливим як солодкий сон. І ще й та зірочка така гарненька!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!! Чесно кажучи, було непросто щось не понуре придумати:)

      Видалити
    2. Власне я намагалася щось придумати і це дуже складно. Тому моє захоплення ще сильніше!

      Видалити
  4. Heya, wanting around various blogging, would seem an attractive pleasant software you will be now utilising. I'm at present making use of Hubpages for a few involving your internet sites and yet aiming to adjust one too up to some sort of base just like yours as a trial period function. Anything at all for example youd probably highly recommend concerning this?
    Dreambox Cccam

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)