пʼятницю, 16 жовтня 2015 р.

Різдво цілий рік #жовтень: свічки

Всім вітання з п'ятницею!!

Попереду вихідні, а отже більше часу на творчість!)))

А так як це третя п'ятниця місяця - стартувало нове різдвяне завдання в Аґрафці.

Цього разу маємо обов'язковий елемент - свічки. Може бути і одна свічка також.

Мене потягнуло на вінтаж - тон задала відшукана в нетрях скрап-скарбів картка зі свічками на ялинці.


Основу вибрала крафтову 15х15 від Штампувальні, і вирізала сніжинки одним з улюблених ножів:) Потім покрила їх пастою з піском ФД, і присипала білим глітером. Вийшла чудова фактура і блиск!


Також була цікава історія з штампом, адже жоден з тих, що я маю, не поміщався мені на висічку. Прийшлось помудрувати і заклеювати частину штампу скотчем в різних місцях, щоб з напису "З Новим роком і Різдвом Христовим!" вийшло тематично і помістилось таки на висічку!)))


Я не мала зеленої стрічки, тому пофарбувала білу спреєм ФД М'ятна свіжість - люблю цей колір!:)


Для об'єму використала різної висоти клеєві квадратики і крапки, а бантик приклеїла суперовим клеєм ФД.

Ось такий у мене цього разу теплий і затишний вінтаж:)


Запрошую приєднуватись до нашого завдання, зараз саме час!:)


А я додам листівочку в галереї жовтня улюблених виробників

Фабрика Декору

використала пасту з піском, глітер, аква-спрей М'ятна свіжість, і клей!

Lesia Zgharda

використала крафтову основу для листівок 15х15


2 коментарі:

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)