суботу, 21 липня 2012 р.

Matchbox

У червні на Дівочих Посиденьках ми бавились в обмін коробочками, і не простими, а з сюрпризами:) Коробочка розміру як сірникова. Дрібничок всередині мало бути не менше 15 різних. Кажуть, деякі майстрині уміють в ту малявку вмістити до 100, обов'язково різноманітних, предметів! 


Не помічала за собою любові робити малесенькі штучки, але цю коробульку таки було дуже цікаво і швидко складати і прикрашати.


А цю мацьопу Адріана зробила для мене:)


Ось тут можете переглянути, які красиві коробочки поробили дівчатка.
Я робила по такому МК. Дозволила собі розкіш зробити об'ємною, бо знала, що передам отримувачці особисто в руки, тож не прийшлось думати як її відправляти в коверті)))

8 коментарів:

  1. Мені твоя коробочка дуже подобається, вона в мене як зразок, якби комусь розсказувала, що це таке ті коробочки то прикладом була б твоя гарнюнька.

    ВідповістиВидалити
  2. Гарнюня така. Дякую за лінк на МК! Ти взагалі молодчина. А я боялась брати за таке, а тепер бачу, що втратила можливість отримати таку красу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Насправді з твоєю фантазією та майстерністю абсолютно не треба нічого боятись!

      Видалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)