неділю, 20 січня 2013 р.

Цукерка ТІЛЬКИ для ПЧ-старшачків;)

Привіт!:) Я чомусь страшенно розлінувалась, нічого не роблю, і нікого не коментую((( Пробачте!

Але нарешті відзнимкувала усі привітання, подарунки та виграні смакоти, і поки дійдуть руки до обробки фото та написання довжеленського поста:) вирішила нарешті написати пост-запрошення на солодке;)
Розіграю цукерку серед читачів, які на даний момент зареєстровані в блозі як ПЧ - це 125 приємних личок:)
Прошу пробачення в таємних та нових читачів, але така цього разу основна умова.
До речі, ходять чутки (не знаю наскільки правдиві..), що незабаром ґаджет "пч" буде вилучено з блогів, тож я, так би мовити, користуюсь можливістю;)

Цукерка - це 1/2 набору паперу Coral Couture (виробник DCWV), формат 30х30см. Папір дуже цупкий, 220г/м2, половина листів з глітером та фольгуванням, картинки тут. Як на мене, чудовий варіант для романтичного альбому:)


Умови для претендентів на цукерку:

1. Ви вже є ПЧ мого блогу на момент написання даного посту.
2. Картинку цукерки берете до себе в блог з активним посиланням на цей пост.
3. Записуєтесь в inlinkz , коментарі не враховуються.

Після третього лютого заглядайте за результатом:) Бажаю удачі!

23 коментарі:

  1. ВАУ- я перша :) Із задоволенням записуюся! :) Ірусь, дякую тобі за таку чудову цукерку! :)
    Також запрошую тебе до мене на солоденьке http://handmade-from-nimfeya.blogspot.com/2012/12/blog-post_4474.html

    ВідповістиВидалити
  2. Із задоволенням приєднаюсь:) Дякую за можливість, бажаю тобі нелінуватися, а частіше радувати нас своїми шедеврами!;))

    ВідповістиВидалити
  3. Уу, які в тебе умови))) Вже беру картинку собі на бокову панельку і заходь на мою цукерку))))
    Папір фантастичний!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сонечко, я бачила твій пост, дякую за запрошення:) Бажаю удачі!!

      Видалити
  4. після того, як я виграла папір у Оксанки-Зірочки, боюся записуватися на щось подібне :) Але картинку до себе заберу)))) - то ж і картинка гарна яка!
    А кому вже той гаджет біди наробив, щоб його забирати кудись?
    І лінь свою проганяй геть! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліно, не бійся, цей папірчик не кусається;) А я, свинка така, здається навіть не привітала тебе з виграшем(( Вітаю!!)) Думаю, поки ти подужаєш весь той виграш, я ще щось розіграю;)
      Щодо пч, то якісь там "мутки" гугла, такі слухи про вилучення гаджету ходять на заході, кажуть що ніби вже в лютому таке може трапитись. Але може й не трапитись, можливо це всього-навсього чутки;)
      Дякую за побажання!:)

      Видалити
  5. О, який гарний папір. Також випробую удачу.

    ВідповістиВидалити
  6. Іринко, дякую за можливість) Папір чудовий, все руки до нього не доходять)

    ВідповістиВидалити
  7. Іринка, не ти одна така. Руки не доходять взагалі, і часу обмаль, а як є трішки часу - то трішки полінитись хочеться. Але твої коментарі завжди приємно читати,дякую!
    Дякую за можливість виграти таку смакоту!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленко, ми з тобою разом на хвилі лінивства))) Напевно це теж інколи потрібне;) Взаємно про коментарі:)
      Бажаю, щоб тобі пощастило!

      Видалити
  8. О какая вкусняшка! Большое спасибо за возможность! Вот бы выиграть! Очень хочется!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дівчатка, тримайте кулачки!:) Бажаю, щоб пощастило!!

      Видалити
  9. Я такий собі тихий і не помітний читач, нарешті виповзу з підпілля))

    ВідповістиВидалити
  10. Така смачненька цукерочка!!! Випробую удачу =)

    ВідповістиВидалити
  11. Какая красивая бумага! Я хоть и не комментирую скраповые блоги(толку пока мало), но смотрю всегда,удивляюсь и радуюсь, какую красоту вы, девочки, делаете!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, я також більше глядач і читач;) Бажаю удачі!:)

      Видалити
  12. Очень красивая бумага, я тоже хочу испытать удачу :)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)